ایثارگران در سامانه آنلاین ( برخط) بنیاد شهید ثبت نام کنند

ایثارگران در سامانه بنیادشهید ثبت نام کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به اینکه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی تسریع در روند خدمات را به دنبال دارد، پس ایثارگران باید هرچه سریع تر در سامانه آنلاین ( برخط) بنیادشهید ثبت نام کنند.

 

سید منصور میرمرادی در دومین نشست کمیته آمار بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، الکترونیکی شدن خدمات را عاملی برای تقویت خدمت‌ رسانی به ایثارگران دانست و گفت: ظرفیت خوبی در بنیادشهید ایجاد شده است تا با حذف مکاتبات کاغذی، نسبت به ایجاد ارتباط وب‌سرویسی با سایر دستگاه‌ها اقدام شود.
میرمرادی ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه آمار و اطلاعات و نقش آن در برنامه ‌ریزی‌ های ملی و سازمانی اظهار کرد: سامانه‌های اطلاعاتی بنیاد شهید دارای اهمیت زیادی است و تمام معاونت‌ ها باید نسبت به یکسان ‌سازی داده‌ های داخل سازمان در حوزه‌ های خود و رفع تناقضات احتمالی اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین لازم است استفاده از مراجع رسمی بیرونی در تکمیل و اصلاح اطلاعات مدنظر قرار گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در بنیادشهید و آمار و اطلاعات موجود، می ‌توان در مورد برنامه‌ریزی‌های کلان سازمانی و اتصال اطلاعات مورد نیاز مرکز آمار به‌سرعت اقدامات اولیه را انجام داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد در جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز موفق بوده است ،اظهار کرد: خوشبختانه ظرفیت خوبی در بنیادشهید ایجاد شده است که با حذف مکاتبات کاغذی، نسبت به ایجاد ارتباط وب‌ سرویسی با سایر دستگاه‌ها اقدام شود تا عملا حذف مرزهای جغرافیایی محقق شود.
میرمرادی ادامه داد: کمبود اطلاعات و یا به ‌روزرسانی اطلاعات ایثارگران باید همواره مد نظر باشد تا در زمان مناسب برای به‌روزرسانی اطلاعات پایه مثل آدرس و یا تلفن و همچنین اطلاعات تکمیلی مربوط به منسوبین اقدام شود.
وی با اشاره به جایگاه ارزشمند سامانه برخط در تکمیل اطلاعات اظهار داشت: به ‌طور کلی الکترونیکی شدن خدمات موجب تقویت خدمت‌ رسانی به ایثارگران شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید گفت: در همین راستا با توجه به راه‌ اندازی سامانه بر خط بنیادشهید و عضویت حدود ۴۲۰ هزار نفر از ایثارگران، لازم است دیگر ایثارگران که تاکنون در سامانه برخط بنیاد عضو نشده‌اند نسبت به این کار اقدام کنند تا از مزایای آن بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: بنیادشهید آمادگی کامل برای کمک به مرکز آمار در شکل‌ گیری برنامه آمار متنی مبنا را دارد و امیدوار است با همکاری مرکز آمار گام ‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.
براساس جدیدترین آمار، مردم سربلند ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگرحوادث تروریستی، ۲۲۵ هزار و۵۷۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.
همچنین تعداد کل جانبازان در کشور ۵۷۴ هزار و ۱۰۱ نفر است که ۳۳۶ هزار و ۲۸۲ نفر معادل ۵۹ درصد جانبازان زیر ۲۵ درصد و ۲۳۷ هزار و ۸۱۹ نفر معادل ۴۱ درصد نیز جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر هستند. تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس ۴۳ هزار و ۱۷۳ نفر است.

 

ایرنا


54 دیدگاه برای “ایثارگران در سامانه آنلاین ( برخط) بنیاد شهید ثبت نام کنند
  1. باسلام وخسته نباشید.بنده برادرشهیدهستم.درصدجانبازی هم ندارم ولی برایم ازطرف سامانه برخط.دوبارپیام دادند.که بروم وسریعاًثبت نام کنم.برای کارت هوشمندایثارگری.آیا کارت هوشمندایثاگری به بنده تعلق میگیردیاخیر.باتشکر.درضمن مادرم هستند.ومستمری رو ایشان اربنیادشهیددریافت میکنند.سپاسگزارم

  2. با سلام فرزند ایثارگر پنج درصد میباشم در حال حاضر پدرم بیکار میباشد چرا در ازمونهای استخدامی این درصد هیچ تاثیری ندارد فقط حالت فرمالیته و از سر باز کردن است اگر نمی حواهید مارا در استخدامی ها شرکت دهید خواهشا این سهمیه را از استخدامی ها بر دارید تا تکلیف ما روشن شود تازه هر جا میرویم می گویند الویت با سهمیه پایثار گر سپاه است نه نزاچا برای ثبت سایت سجایا هم هر کاری میکنیم ثبت نمی شود لطفا پاسخ مارا بدهد ما سهمیه ایثار گر هستیم یا فقط شعار ما چیکار کنیم ازاد شرکت کنیم

  3. پیرو خط رهبر خرداد ۲, ۱۳۹۷ در ۱۶:۵۱ -

    با سلام بنده بازنشسته نیروی انتظامی هستم که ۱۲۳۴ روز در جبهه حضور داشته ام باید به بنیاد شهید و مرکز امور ایثارگران شهرستان مراجعه کنم یا ایثارگران نیروی انتظامی برای ثبت نام در سامانه سجایا با تشکر.

  4. سلام بنده جانباز۵درصدباعضویت قراردادی دردولت مشعول بکارم میگویندتبدیل وصعیت برای ۲۵درصدبه بالاست آیاصحت داردلطفاراهنمایی بفرماییدچه کنم

  5. سلام میخواستم بپرسم بزای ثبت نام در وسایت سجایا حتما بایر به بنیاد مراجعه کنم? و اینکه ما مدارکی لازمه

  6. سلام من فرزند جانباز ٣٩ درصد هستم میخواستم بپرسم تو این آزمون آموزش وپرورش میخوام شرکت کنم باید به بنیاد مراجعه کنم ؟؟ سجایا هم ثبت نام نکردم . راهنمایی کنید . لیسانس آی تی دارم . ممنون

  7. نسرین مهرورز بهمبری اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷ در ۱۹:۰۷ -

    با سلام همسر اینجانب بیش از نه ماه رزمندگی داوطلبانه بسیج دارد ونه ماه رزمندگی وظیفه ، که جمعا بیش از هیجده ماه رزمندگی داردو کارت های ایثاراز سپاه وارتش هم داردو یک فرزند با مدرک کارشناسی عمران داریم که خدمت سربازی اش را هم در منطقه مرزی گذرانده والان بیکار است و بیست ونه سالش است.برای ثبت نام آزمون استخدامی،آیا می تواند در سایت سجایا ثبت نام کند؟ باید به کجا مراجعه کنیم وچه طور ؟ آیاسهمیه هم برایش منظور میشود ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.متشکر

  8. علی یار مرادی کد ملی۳۱۳۰۵۲۰۹۰۲ اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷ در ۰۰:۳۰ -

    سلام خواهشا فقط کارت جانبازی بنده که حدود چهار وپنج ماهه که درخواست کردم وصادر شده است ارسال فرمایند ممنون

  9. رزمند ه دوران دفاع مقدس اردیبهشت ۴, ۱۳۹۷ در ۱۸:۴۵ -

    سلام ۰ لطفا پیگیری نمایید ایا برای رزمندگان دارای درصد نیروهای مسلح که برگ بالینی ندارند ولی ایین نامه مصادیق ایثارگری و بند الف ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه حکم بر جانبازی دانستن انها دارد چرا اجرا نمی شود اگر اجرا می شود چطور است چون بنیاد شهید شهرستان منکر این کار می باشد

  10. سلام بنده فرزند شهید ۲۷ ساله و خانوم هستم لیسانس علوم تربیتی دارم ساکن خوزستان اهواز در آزمون آموزش پرورش پارسال شرکت کردم ولی از نظر سهمیه تایید نشدم بنیاد محل پرونده چندین بار مراجعه کردم ولی نتیجه ای نگرفتم اخیرا گفتن ممکن بدلیل حقوق بگیر بنیاد هستم تایید نمیشم نمیدونم چکار کنم بیکار هم هستم و… که لازم نمیبینم همه جزییات شرایطم بیان کنم..
    لطفا بگید چطور مشکلم رو حل کنم هرجا هم برم کار نیس واسم لطفا راهنماییم کنید از بلاتکلیفی دربیام با تشکر از شما..

    • سلام. هیچ دلیل قانونی وجود ندارد فرزند شهید ۲۵درصد سهمیه ازمون دارد انها دلیل قانونی خود را بیان بفرمایند. شما در ازمون شرکت کنید. وکد ایثارگری خود را اعمال بفرمایید و از بنیاد هم کتبا سوال کنید که چرا سال گذشته حقوق قانونی پایمال شده است.

      • اینجا جواب قانع کننده ای بهم نمیدن خودشون هم‌ ظاهرا نمیدونن مشکل سیستم‌چیه که‌میگن ممکن بخاطر اینکه تو سیسنم زده حقوق بگیر هستی تایید نشدم
        تو خود سامانه سجایا تایید نمیشم بعنوان بیکار
        بنظرتون اگر بنیاد شهید تهران مراجعه کنم مشکلم حل نمیشه… ممنون بابت راهنمایی هاتون موفق باشید..

  11. سلام مدیر محترم سایت آزادگان ایران خبر امیدوارم همیشه سالم باشید اگر نظر بیاورید من در فارس شیراز هستم تشریف بیاور من خوشحال میشوم و در خدمت شما هستم آدرس شیراز میانرود بلوار پرتو کوچه۷/۲ بن بست دوم سمت راست درب دوم و شماره تماس من هم۰۹۳۹۸۷۴۵۲۴۰میباشد با جمع دوستان و رفقا بیائید

  12. هوشنگ بابایی جانباز فروردین ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۵:۵۷ -

    باسلام وخسته نباشید.چرار در استان هایدیگر وام خرید یا ساخت خانه به جانبازان زیر ۲۵ درصد تعلق می گیرد.ولی در شهر واستان ما .می گویند حرفش را نزن.بند خودمان دوستانی دارم در تهران که انها زیر ۲۵ درصد بودندولی وام را گرفتند.به نظر شما فرقی بین جانبازان استانهای دیگر با جانبازان تهران فرق می کند.باتشگر

  13. سلام جانباز هیچ درصد هستم در نزد مسئولین و جانباز هستم صد درصد در پیشگاه خدا عرض حالم ونیاز به دارو ودرمان را به محضر خداوند معروض میدارم. جانباز بالینی اله مراد دهقان

  14. قدرت اله زارعی گنبد جق اسفند ۱۶, ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۶ -

    سلام من یک آزاده وجانباز هستم چرا آزادهای نیروی زمینی چندین سال است حقوق می گیرند ولی بنده آزاده پدافند نیروی هوایی هستم و۳۳درصد جانبازی گرفتم ولی هیچ حق حقوقی نداریم ما باید به کدام مسول بگویم من افسردگی گرفتیم

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر اسفند ۱۷, ۱۳۹۶ در ۰۹:۵۳ -

      سلام. پدافند زیر نظر کجا هست؟ هر قسمتی ایثارگران دارد باید از طریق انها اقدام کنید.

  15. مهدی حضرتی دماوندی بهمن ۲۷, ۱۳۹۶ در ۲۳:۰۳ -

    سلام بنده دربنیادشهیدشهرستان پرونده تشکیل داده ام کمیسیون شیمیایی عالی پزشکی ایران تایید برشیمیایی بودن بدن ازپوست وچشم وریه وغیره هست ولی بنیادشهید بنده رادرصد نداده چگونه بایدبه درصدبرسم لطفا راهنمایی فرمایید ۰۹۱۱۴۰۸۴۵۶۸

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ در ۲۳:۲۵ -

      سلام. با کمال تاسف بنیاد به قوانین که برایش بار مالی داشته باشی توجه نمیکند و این یکی از قوانین است.

  16. سلام خسته نباشید بنده ۱۷ماه درجبهه بودم ماجزء ایثارگرهستیم یاخیروازچه مزایایی می توانیم استفاده کنیم

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ در ۲۳:۲۴ -

      سلام. بله ایثارگر هستید و مزایای برای شما در قانون لحاظ شده شما قانون جامع را مطالعه بفرمایید

  17. باسلام
    اینجانب به مدت ۱۸ماه سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را در زمان خدمت مقدس سرباز ی رادارم .چگونه باید در سیستم سجایا ثبت نام کنم وکد ۱۲رقمی را بگیرم

  18. سلام بنده یک معلم هستم که در سن ۱۴سالگی که یه یتیم بودم بعنوان بسجی در عملیات نصر ۸ طبق صورت صانحه لشگر از ناحیه پای راست دنده های سمت راست مچ دست راست و موج‌گرفتگی بعلت اصابت ترکش مجروح گردیدم‌و حدودا یک ماه در بیمارستان ساسان بستری و مداوا گردیدم ولی ففط پرونده پای راست و دندهای سمت راستم موجود است و پرونده مچ دست راستم که کاملا فطع عصب و از کار افتاده است و موج گرفتگی ام مفقود گردیده بنیاد استان با اینکه خودش استعلام صورت صانحه ام را از لشکر گرفته‌ از احراز این دو قسمت مجروحیت خودداری میکند واز لحاظ روحی نیز وضعیت نامناسبی دارم از اینکه حقم ضایع شده افسرده شدم و چندین بار تصمیم به خودکشی گرفت اما بخاطر فرزندانم منصرف شدم والان جانباز زیر ۲۵ درصدم لذا با توجه به صورت صانحه لشگر و اینکه دستم کاملا قطغ عصب و ازکار افتاده است بنده چطور از حق خودم دفاع بکنم ؟ ًضمنا برادرم نیز در همان سال بعنوان بسیجی شهید شد لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید به بنیاد مرکز هم شکواییه دادم کسی پیگیری نکرده

  19. سلام بنده یک معلم هستم که در سن ۱۴ سالگی بعنوان بسجی در عملیات نصر ۸ طبق صورت صانحه لشگر از ناحیه پای راست دنده های سمت راست مچ دست راست و موج‌گرفتگی مجروح گردیدم‌و حدودا یک ماه در بیمارستان ساسان بستری و مداوا گردیدم ولی ففط پرونده پای راست و دندهای سمت راستم موجود است و پرونده مچ دست راستم که کاملا فطع عصب و از کار افتاده است واز لحاظ روحی نیز وضعیت نامناسبی دارم از اینکه حقم ضایع شده افسرده شدم و چندین بار تصمیم به خودکشی گرفت اما بخاطر فرزندانم منصرف شدم و موج گرفتگی ام موجود نمی باشد لدا از احراز این دو مجروحیت خودداری میکنن والان جانباز زیر ۲۵ درصدم لذا با توجه به صورت صانحه لشگر بنده چطور از حق خودم دفاع بکنم ؟ ًضمنا برادرم نیز در همان سال بعنوان بسیجی شهید شد لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید