رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران : سهمیه استخدامی خانواده های ایثارگران باید به طور دقیق رعایت شود

تهران – نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق قانون ۲۵ درصد از سهمیه استخدامی دستگاهها، مختص خانواده های ایثارگران است که باید به طور دقیق رعایت شود.

ˈمحمدعلی شهیدیˈ چهارشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان اینکه ۶۰ هزار نفر از فرزندان ایثارگران بیکار هستند، افزود: در تلاش هستیم تا با راه های متنوع و قانونی مشکلات بیکاری خانواده های ایثارگران را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که چرا لایحه جامع ایثارگران اجرا نمی شود، اظهار داشت: بخشی از این قانون در مرحله اجراست اما بخشی دیگر نیز به علت بار مالی داشتن اجرا نمی شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در همین زمینه از دولت خواسته ایم تا در حد امکان برای اجرای بخشی از این قانون منابع لازم را در اختیارمان قرار دهد.

شهیدی همچنین با اشاره به مطالبات ایثارگران، افزود: بدهی بنیاد به ایثارگران زیاد است اما دولت با در اختیار دادن نیروگاه دماوند و زاگرس کرمانشاه به بنیاد سعی در پرداخت مطالبات ایثارگران از طریق فروش سهام و یا فروش اصل این دو شرکت کرده است.

وی گفت: البته موفق شدیم با فروش پتروشیمی خلیج فارس ۱۱۰۰ میلیارد ریال از مطالبات ایثارگران را پرداخت کنیم.

شهیدی درباره روش های پرداخت هزینه های درمان ایثارگران نیز افزود: پرداخت هزینه درمان ایثارگران به روش نقدی و چکی صورت می گیرد.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران در ادامه درباره مناسب سازی قبور مطهر شهیدان هم اظهار داشت: در سال ۹۱ و ۹۲ دولت برای این اقدام مهم بودجه در نظر گرفته بود اما هیچ مبلغی تخصیص داده نشد که باعث شد تا از بودجه بنیاد برای مناسب سازی تعدادی از قبور مطهر شهدا اقدام کنیم.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال بخش قابل توجهی از قبور مطهر شهدا مناسب سازی شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: در این اقدام مهم صداوسیما و رسانه ها می توانند به بنیاد شهید کمک شایانی نمایند که بر همین اساس ۲۲ اسفندماه به عنوان روز شهید انتخاب شده است.


314 دیدگاه برای “رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران : سهمیه استخدامی خانواده های ایثارگران باید به طور دقیق رعایت شود
  1. باسلام پدر من جانباز بود و ۷ سال پیش فوت کرد
    چرا ایشون شهید اعلام نشدند بعضی افراد دیگه که جانباز بودن فوت کردن شهید اعلام شدند

  2. عباس جباری فرزامی فروردین ۲۶, ۱۳۹۷ در ۲۱:۰۳ - پاسخ

    سلام وعرض ادب به پیشگاه ولی عصر(عج)وسلام درودبه ارواح پاک شهداوامام شهداحضرت امام خمینی (ره)وخدمت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای وشماریاست محترم بنیادشهیدوامورایثارگران حضرت حجت السلام شهیدی بنده یک جانبازوآزاده هستم که ۴۰ درصدجانبازی دارم چرابه بعضی ازجانبازان که کمترازبنده درصددارندحق پرستاری تعلق گرفته ولی به بنده نه درصدجانبازی برای چیه پس من بایدبیشترین درصداعصاب وروان داشته باشم ولی این دکترهای بی وجدان چکارکنم که نمیزنندبنده تمام اسارتم رابصورت مفقودالاثربوده ام وحتی بنده رابه پنکه سقف بسته اندوباسربه زمین خورده ام وهزاران شکنجه دراسارت دیده ام چرابمانمیدهندچرادرصدکمترهست برای مانیست باتشکر

    • سلام. برادر جباری شما با سایت ازادگان ایران ارتباط برقرار کرده اید نه با بنیاد شهید. ولی موضوع شما مختص شما نیست و گریبانگیر خیلی از جانبازان و ازادگان است و باید اهمه دوستان با پیگیری مکرر و مجدانه از حقوق خود دفاع کنند. تا رفع مشکل گردد.

  3. ممنون بابت حوصله و جوابها دقیقتون از اونجایی ک من از هرکی سوال کردم پاسخ نداشت بده به عنوان آخرین سوال اگه این اتفاقی ک گفتین پیش بیاد و هنگام دادن کد پرسنلی در دستگاه دیگه درحال استخدام باشم چه مشکلی پیش میاد؟
    و یا اینکه بعد دادن کد پرسنلی در دستگاه دیگه قبولیم قطعی بشه دیگه نمیشه انصراف بدم و بیام اینطرف؟ ممنون میشم اینم جواب بدین

  4. منم دقیقا برا همین سوال کردم از شما ک ممکنه اشکالی پیش بیاد ؟ و اگه قراره مشکلی پیش بیاد چیه؟ میشه توضیح بدین یکم اگه اطلاعی دارین دراین باره؟

    • سلام. بعضا هنگام دادن کد استخدامی از سازمان استخدامی استعلام میشود و در همان زمان یکی از این ادارات اقدام کرده باشد و شما با مشکل مواجه گردید . راه کار این است که یکی از این دو کزینه را رسما انصراف دهید تا در روند استخدامی شما خللی ایجاد نشود البته این گاها پیش امده است . و احتیاط شرط عقل است.

  5. با سلام و خسته نباشید من در دو آزمون آموزش و پرورش و قوه قضائیه ک سال پیش و در یک ماه برگزار شد شرکت کردم از موش و پرورش نتیجه آزمون زودتر امد و مرحله گزینش انجام شد و الان در مرحله کلاسهای قبل استخدام هستم ولی هنوز تا مهر امسال خبری از استخدام و کد پرسنلی نیست از طرفی نتیجه آزمون قوه قضاییه عید امد و اونم قبول شدم من فرزند جانباز ۲۵% هستم حالا سوال من اینه میتونم در تحویل مدارک و مراحل استخدامی قوه قضائیه شرکت کنم چون علاقه و رشته اصلی و محل سکونتم متناسب با قوه قضائیه و بعد از تاید قطعی قوه قضائیه مبنی بر قبولی از آموزش پرورش ک هنوز در کلاسها آمادگی هستم و استخدام نشدم انصراف بدم و در قوه قضاییه مشغول بکار شوم؟ ممنون میشم راهنمایم کنین

  6. سلام وعرض خسته نباشین من همسر شهید هستم با مدرک دکترای حقوق ۳۵ سالمه رفتم بنیاد در سامانه سجایا ثبت نام کنم بهم شامل نمیشه میگن حقوق میگیرین پس من چیکار کنم با این مدرک بالای دارم آیا راهی هست تاازاین سهمیه استفاده نمایم باتشکر از شما

    • سلام. جهت استخدام شما چون حقوق بگیر هستید نمیتوانید از سهمیه استفاده کنید اما میتوانید در از ازمونهای همچون کانون وکلا و امثا ان بهرمند شوید. درضمن اگر توانای در برسی پرونده های حقوقی. چک .دعاوی و امثاله را دارید با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۹۱۳۲۶ تماس بگیرید ممنون میشوم.

  7. سلام.
    من خودم جانباز ۴۵٪ هستم ۲۴ سالمه و بیکار هستم لطفا در مورد استخدامی و در مورد پایه حقوق من را راهنمایی بکنید .
    ممنون

  8. سلام .من امسال ازمون وکالت قبول شدم .پدرم جانباز ۲۵درصد است،الان میگن قراره ازمون استخدامی بانک ملی بیاد ،خواستم بپرسم اگر بخوام برای جایگزینی پدرم (پدرم بازنشسته س)شرکت کنم .مشکلی نداره ،؟چون یه بار از سهمیه م استفاده کردم.ممنون میشم

  9. با سلام وعرض ادب….
    نمیدانم ایا درخواست من هم بین این همه درخواست هایی که دوستان کردند به چشم خواهد امدیانه…
    من جوانی ۲۸ ساله بامدرک لیسانس معماری والبته اگه ریا نباشه پدرم کارت ایثارگری هم داره میخواستم بدونم ایا کاری هم برای بنده پیدامیشه یا نه چون به هردری میزنم به دربسته میخورم….
    ممنونم میشم یه راهنمایی کرده باشید بنده رو

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر فروردین ۶, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۴ - پاسخ

      سلام عیدتان مبارک.. بحث اشتغال یک مشکل لاین حل اجتماعی شده .. اگر جای موضوع ازمون برای استخدام بود شرکت کنید ۵درصد سهمیه ایثارگری دارید.

  10. ابوالقاسم امیریپارسا اسفند ۲۸, ۱۳۹۶ در ۱۹:۲۰ - پاسخ

    سلام ۵۲سال سن دارم دارای همسر ودو فرزند ۱دختر و ۱پسر فاقد منزل شخصی ومستاجر هستم . ۱۰ سال است بیکارم وبه سختی اموراتم میگدرد . ازهیچگونه امکانات رفاهی بنیاد استفاده نکردم . دوباردر کمیسیون درصد شرکت کردم ولی بی نتیجه بوده است . حدوددوسال پیش برای کمیسیون ثبت نام کردم ولی تاالان خبری نیست .مساعدت نموده راهنمائی ام کنید . دارای کد ملی ۰۹۴۰۶۰۵۳۵۱

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر فروردین ۶, ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۰ - پاسخ

      سلام عیدتان مبارک.. به لطف خدا جدیدا قانون کمیسیون پزشکی اصلاح و ابلاغ شده شاید در سال ۹۷ در این خصوص فرجی حاصل شود.

  11. محمد حسن مهدوی نژاد اسفند ۱۰, ۱۳۹۶ در ۱۴:۳۳ - پاسخ

    سلام
    اینجانب باترکیبی از آزادگی. وجانبازی با مدرک کارشناسی با سابقه ا۱۹ سال متوالی در پست.مدیریت. پیش از موعد بازنشسته شدم بعد دوباره اعاده به کار شدم تقاضای مدیریت نمودم ولی موافقت نشد آیا همترازی پست مدیریت شامل اینجانب میگردد اگر شامل پست همترازی میگردم چگونه وکجا باید اقدام نمایم قبلا هم سوال نموده. ام خواهشا این حقیر را راهنمایی نمایید لازم به توضیح ااست که در حال حاضردر پست آموزگاری خدمت میکنم

  12. عرض سلام
    بنده برادر جانباز ۵۵درصد هستم
    برادرم هم از زمان جانبازی تا بحال من و خانواده ام زحمتش رو کشیدیم و میکشیم و منتی نیست
    فقط میشه در ۱کلام ب بنده بفرمایید خانواده درجه یک جانبازان از چه موارد و مجوزها و چه سهمیه هایی دارند طبق قانون؟
    ما که اینهمه سال فقط دیدیم میگن فرزند و همسر جانباز پس خانواده درجه یک جانباز ک زندگی همشون تحت شعاع قرار گرفته اینها اصلا حساب نیستند؟
    چه مواردی شامل برادر و خواهر و مادر و پدر جانبازان میشود و طبق قانون ادارات مکلف ب اعطا و انجامش هستند؟

  13. سلام من پدرم ۲۵ ماه حضور در جبهه به عنوان کادررسمی سپاه داشت ودروکالت ۹۶ جز قبول شده ها سهمیه هستم الان کانون میگه کادررسمی حضور داوطلبانه محسوب نمیشه دارن حقم ضایع مکنن لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم؟؟؟

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر اسفند ۴, ۱۳۹۶ در ۱۹:۰۸ - پاسخ

      سلام. باید سپاه نامه بزند و از حقوق شما دفاع کند در غیر ان صورت از طریق دیوان عدالت اداری طرح شکایت کنید و از حقوق خود دفاع کنید . کانو در این خصوص و حتی سهمیه هم درست عمل نکرد و مشکلاتی به بار اورد

  14. در داخل بنیاد شهید باید خانواده های شهید استخدام شوند تا بقیه رو درک کنن نه کسی غیر از خانواده شهید شماها سرکارید بعد دارید دنبال کار واسه ما خانواده شهید بیکار میگردید جالبه

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱۲:۲۳ - پاسخ

      سلام. بله این مطلب یکی از موضوعاتی است که سالهاست ما را رنج میدهد. و هر چه پیگیر میشویم حل نمیشود.

  15. با عرض سلام خسته نباشید من مهناز مزرعی فرزند عباسعلی مزرعی که هم جانباز هم ایثارگر لطفا ازتو درخواست که به اینکه پدر اسم تو لیست حقوق بگیری نیست خودم مدرک مهندسی کامپیوتر دارم اما بیکارم تازه تو سایت اسم نوشتهم میشه بگید چرا پدر حقوق بگیر نمیشود پدر من باید دست وپا اش قطع باشد که شما رسیدگی کنید فقط یه دفترچه بیمه داریم مادر مریض دارم لطفا رسیدگی کنید حداقل یه کار مختص به رشته ام بدهید یا پدر حقوق بگیر بشود تورا به امام حسین کمک کنید

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱۹:۰۳ - پاسخ

      سلام.. دخترم شما که تحصیل کرده هستید جرا این حرف را میزنید این یک سایت خبری تحلیلی است نه ارگان دولتی .. وظیفه بنیاد جانبازان و ایثارگران محل اعزام پدر شما است که به موضوع اعلام شده رسیدگی کنند. در سایت ثبت نام کنید و ادرس و توانای خود را بیان بفرمایید.

  16. سلام من فرزند جانباز ۷۰ درصد و ازاده ده ساله هستم طبق قانون برنامه ششم تمام فرزندان شهدا و جانازان ۷۰ باید استخدام بشن خبری دارید بنیاد میگه هنوز ایین نامه ها نوشته نشدن خبر دارید کی این قانون اجرا میشه

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۸, ۱۳۹۶ در ۰۶:۵۶ - پاسخ

      سلام. چرا ایین نامه هست چون کار نیست . باید صبر کنید تا هر جای استخدام دارد شما از۳۰درصد سهمیه میتوانید استفاده کنید

  17. سلام.من هم برادر شهید هستم . ۲۸ سالمه.پدر هم که پدر شهید بوده فوت شدن.الان من موندم و مادرم و خواهرم بیکارم سکته کردنمم نزدیکه.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۷, ۱۳۹۶ در ۲۱:۲۶ - پاسخ

      سلام. مشکل استخدام جانسوز شده . در قانون اولویت برادر و خواهر شهید در اخر اولویت قرار دارد

  18. سلام ما در ازمون کانون وکلا امسال شرکت کردیم و در کانون مرکز ظ فیتها را بالا بردند ولی ظرفیت ما را بالا نبردند وما با تراز ۷۰۰۰ قبول نشدیم ووقتی هم زنگ میزنیم با ما بد برخورد میکونند تورو خدا کمکمون کنید

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲۷, ۱۳۹۶ در ۲۱:۱۱ - پاسخ

      سلام. بله این ظلم فاهش بود که از کانون سر زد جرا که قانون به صورت دقیق گفته ۳۰درصد سهمیه برای جامعه هدف.

  19. سلام پدرم ۲۴جبه ایثارگر وایثار گر ارتش چند درصد در کنکور سهمیه دارم ایا در دانشگاه ازاد سهمیه دارم

  20. سلام خسته نباشید به مدیر سایت .بنده فرزند جانباز ازاده هستم .حدود یک ساله تو بانک نیروی شرکتی فعالیت میکنم البته با تلاش خودم تونستم قبول شم نه با استفاده از بنیاد شهید .میخواستم بدونم بنیاد میتونه کاری برام کنه که از این نیروی شرکتی بودن در بیام یا یک درجه وضعم بهتر بشه با نامه دادن به ارگانی که توش فعالیت میکنم ؟

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۱۹, ۱۳۹۶ در ۱۳:۱۰ - پاسخ

      سلام. باید پیگیر شوید که بنیاد از بانک بخواهد تا شما را رسمی کند چون در زمان اجرای قانون ماده۲۱ بوده اید و با ازمون وارد سیستم بانک شده اید

  21. نادیه محمدیان نژاد دی ۲۸, ۱۳۹۶ در ۰۱:۱۸ - پاسخ

    سلام فرزندشهیدم ومتاهل ۳۶ سالمه وبیکارم چندین سال دربنیاداستانم جویای کارم هروقت مراجعه کنم میگناولویت با فرزندشهید متاهل بعدمجردبعدشماالان ۱۵ساله هنوز نوبت مانشده حتی نیروی غیرشاهددربنیاداستخدام کردندیعنی هرکی پارتی نداره باید بیکاربمونه ؟توروخداپیگیری کنیدشرایطم حادوگرنه التماستون نمیکردم.اگه یکم انصاف ووجدان دارید رسیدگی کنید.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر بهمن ۲, ۱۳۹۶ در ۱۱:۲۶ - پاسخ

      سلام. با کمال تاسف این مشکل در سیستم بنیاد به چشم میخورد که بنیاد از وظیفه اصلی خود فاسله گرفته است و باید یک مکانیزم سنجش بر روی عملکرد بنیاد قرار بدهند تا اینکونه مشکلات سریعتر رفع گردد. مگر میشود یک فرزند شهید ۱۵ سال بدونه استخدام بیکار باشد و بنیاد از وظیفه خود امتناع کند.

  22. غلامحسین پاک سیرت دی ۲۶, ۱۳۹۶ در ۱۷:۱۴ - پاسخ

    ضمن عرض سلام وادب لطفاًبفرمایید فرزند رزمندگان ارتش سهمیه استخدام در بنیاد شهید دارند.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر دی ۳۰, ۱۳۹۶ در ۱۰:۱۳ - پاسخ

      سلام.اگر سوابق خدمتی با درصد جانبازی باشد بنیاد مکلف به پیگیری است اما اگر جانبازی ندارید خیر

  23. با سلام من دوتا مدرک دارم لیسانس حقوق و فوق دیپلم کامپیوتر مخترع مقام سوم در همایش بین الملی یونیک هستم از سال نود و سه مدکم گذاشتم سایت ها ثبت نام کردم چهار و پنج استخدامی شرکت کردم و دیدم به بعضی ها واسه قطار شهری زنگ زدن معلمی و غیره … بدون ازمون من ازدواج دارم میکنم دارم زندگیمو از دست میدم فرزند جانباز اعصاب و روانم من چیکار باید کنم اخرین استخدامی شرکت کردم یکماه خوندم هر روز سازمان سنجش سر میزنم منزلمون رهنی است مادرم مریضه تو رو امام حسین اگر قبولش دارین ی کاری کنید بخدا اگر ایندفعه نشه باید خودمو بکشم چون زندگیم از دست میره.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر دی ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱۳:۱۵ - پاسخ

      سلام. بزرگوار اول توکل بر خدا و اما در ازمون جدید کانون وکلای دادگستری که در پیش است شرکت کنید

  24. سلام فرزند شهید هستم ۳۳ سالمه کاردانی دارم از ۹۱ تا حالا بیکارم بنیاد هم هیچ اقدامی نکرده رشته ام رو هیچ آزمونی نمیخوان فقط شدم انگشت نمای خلق که حتما مشکلی دارم و با اونکه فرزند شهیدم بیکارم تصمیم گرفتم از بهمن برم کارشناسی بخونم ولی احتمالا تا اون موقع هیچ قانونی در مورد ما وجود نداره خوش به حال اونهایی که سال ۸۹ راحت
    استخدام شدن 😐😐

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر دی ۲۷, ۱۳۹۶ در ۱۳:۱۲ - پاسخ

      سلام. نگرانی شما قابل درک است و باید تلاش کنید تا ضمن ادامه تحصیل در اداره یا شرکتی مشغول شوید

  25. عنایت کرمی نیا دی ۱۳, ۱۳۹۶ در ۱۴:۱۱ - پاسخ

    سلام من برادر شهید هستم از هیچ تسهیلاتی استفاده نکردم الان بیکارم شدیدا نیاز ب حمایت دارم لطفا کمکم کنید

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر دی ۲۶, ۱۳۹۶ در ۱۲:۱۹ - پاسخ

      در خصوص استخدام فعلا بنیاد موفق به شاغل نمودن فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان نشده است.تا الویت به شما برسد

  26. بااحترام- ازتاریخ۶۵/۰۷/۰۱لغایت۶۷/۰۵/۳۰ درجهادسازندگی سابق درشهرستان سنندج مشغول به فعالیت بوده ام ودارای رای دیوان عدالت اداری مبنی برتایید سابقه فعالیت را دارم، برگ تسویه حساب واعزام توی پرونده ندارم.پرونده ام درکمسیون ایثارگران استان تایید شده ودرایثارگران مرکز به خاطرنداشتتن مدارک تسویه حساب وبرگ اعزام رد کرده اند، توجه ای به سند رهبردی رزمنندگان و گواهی که استان صادر کرده ندارند.لذا از حضرت عالی برادر بزرگوار درخواست کمک وراهنمائی قبل از این که به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم داریم.

  27. سلام خسته نباشید.بنده عموم شهید شده و مجرد بوده ایا میتوانم از سهمیه های ایشان استفاده کنم.لطفا مرا راهنمایی فرمایید ممنون.

  28. سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    یکی از دوستان که پدرش جانبازه بهم خبر داد که بنیاد شهدا و ایثارگران شهر کرج ثبت نام میکنه و برای بحث کار و اشتغال ، جوان های تحصیلکرده رو توی اولویت کار قرار میده. آیا همچین چیزی صحیحه ؟ و اگه درسته شامل خانواده های ایثارگر(رزمنده دارای سابقه جبهه عملیاتی) هم میشه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر دی ۱۶, ۱۳۹۶ در ۱۰:۲۷ - پاسخ

      سلام.بله ولی حق اولویت با فرزندان شاهد وجانباز است و بعد از ان نوبت شماست

  29. خانواده ایثارگر هستم همسرم دو سال تمام در جبهه بوده و کارت ایثار گری دارد دیسک کمر دارد و شغل مدام هم ندارد یگ پسر دانشجو دارم میخواستم بپرسم میتوانم معافی پسرم را بگیرم ؟

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر آذر ۱۶, ۱۳۹۶ در ۱۳:۲۰ - پاسخ

      سلام. اگر سوابق جبهه همسرتان ثبت شده باشد شما باید سریع از طریق پیشخوان دولت الکترونیک ثبت نام کنید.تا مقدار کسر خدمت فرزندتان لحاظ گردد

  30. باسلام وعرض ادب درموردحکمت کارت برادران جانبازوایثارگران بسیجی ایا تصمیمی اتخاذگردیده تابحال چون ما قبلا دفترچه سازمان اتکا راچندین سال داشتیم وقتی تمام شددیگرتمدیدنکردن وبهمون ندادن میخواستم ببینم ازکجا بایدپیگیری شوددرضمن جانباز۵۵/حالت اشتغال وازکارافتاده کلی هم میباشم

  31. باسلام وعرض ادب درموردحکمت کارت برادران جانبازوایثارگران بسیجی ایا تصمیمی اتخاذگردیده تابحال چون ما قبلا دفترچه سازمان اتکا راچندین سال داشتیم وقتی تمام شددیگرتمدیدنکردن وبهمون ندادن میخواستم ببینم ازکجا بایدپیگیری شود

  32. تو آزمونها فرزند شهید از شرط معاف وبرادر شهید ۵ سال به حداکثر سنی اضافه میشه آیا این قانونه؟
    و اگر قانونه سندی میخواستم مخصوصا برای اضافه شدن ۵ سال به حداکثر سنی اعلام شده در آزمونهای دستگاه اجرایی برای برادر و خواهر شهید.

  33. باعرض سلام وخسته نباشید من فرزندجانباز۴۵%هستم ورشته کاردانی حسابداریم دیگه تمومه میخواستم بدونم آیابااین مدرک دربنبادشهید ثبت نام کنم یالیسانسم هم بگیرم بعدثبت نام کنم بعدبرای اطلاع ازآزمون های استخدامی باید به چه چیزی مراجعه کنم سهمیه درآزمون های استخدامی چقدراست ممنون

  34. باسلام من امیر کوشکی برادرشهید هستم .از سال ۹۲ برای وام خوداشتغالی نوشتم .سال ۹۴ بهم گفتند که وام اماده شده باید جواز کسب بگیری منم رفتم جواز گرفتم و۱۵۰۰۰۰۰۰تومان خرج کردم ولی هنوز خبری نیست لطفا اگر کاری برای خانواده شهید انجام نمیدیت از ایمشونم برای رسیدن به احداف خودتون استفاده نکنید.ما هرجا میریم میگن خانواده شهید دارن مملکتو میخورن ولی در عمل من هنوز یک ریال از بنیاد شهید بهم نرسیده. بهتره برین خجالت بکشین.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر آذر ۲, ۱۳۹۶ در ۱۲:۵۵ - پاسخ

      سلام. وام خود اشتغالی هر سال باید از طرف سازمان برنامه وبوجه تخصیص داده شود . هر چند ماه یک بار به بنیاد سرکشی کنید تا نوبت به شما برسد

  35. سلام من خواهر شهید هستم بیست سال سابقه کار در یک اداره دولتی دارم بصورت قرارداد کار معین کار می کنم کارشناس مدیریت فرهنگی هستم علیرغم اینکه کار بنده حدود سه سال است که بصورت کارشناسی است و کارشناس سامانه آموزش و کارشناس دوره های آموزشی هستم حکم بنده تغییر نکرده و بصورت اولیه زمان دیپلم متصدی دفتر باقی مانده است با توجه به اینکه پدر بنده هم بازنشسته همان اداره بوده است و مشمول قانون استخدام بوده ام و از طرفی هم خواهر شهید هستم با این حال هنوز هیچ ترتیب اثری داده نشده است از شما درخواست راهنمایی دارم که چه شرایطی برای استخدام خواهر شهید است با تشکر از شما

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر آذر ۲, ۱۳۹۶ در ۱۲:۳۴ - پاسخ

      سلام. شما نمیتوانید از امتیاز برادر شهیدتان استفاده کنید ولی پدر شما میتواند به عنوان پدر شهید وامتیاز کارمند بازنشسته پیگیر رسمی شدن شما باشد

  36. سلام من فرزند جانباز و ازاده هستم لیسانس حسابداری بیکار بعد چند سال دیگ کار پیدا نشد رفتم ارشد میخونم الان هم به استخدامی ها شرکت میکنم میگن تو سهمیه نداری

  37. خیلی کمک کردین.همه شدن راهنما مرد مومن من روزانه ۱۰بار میرم سایت سنجش ولی یا تو رشته من برنمیدارن ویه بار امتحان دادم ولی قبول نشدم.۳سال بیکاری خدایا منو بکش.به روح پدرم راضیم الان تموم بشم دیگه نباشم.

  38. سلام
    بنده فرزند ایثارگرم و برادر زاده شهید
    مدرک لیسانس حسابداری دارم ۳۰ساله
    بدتر اینکه متاهل
    ۴ ساله بیکارم خسته شدم از این درو اون در زدن
    شمارو به خون پاک شهدا قسم اگر مسئولینی که همش شعار میدن خودشون وضع منُ داشتن میتونستن با این وضع گرانی مملکت تحمل کنن
    واقعا خستم از زندگی

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر آبان ۳, ۱۳۹۶ در ۰۹:۲۲ - پاسخ

      سلام. همه اینها مشکل عدم اشتغال در کشور است و هیچ یک از دولتها برای این مشکل راهکار صحیحی در پیش نگرفتند اما جدیدا عنوان شده که چند استخدام دولتی در پیش است . شما هم در این ازمونها شرکت کنید.انشاالله گره گشای شود

  39. لیسانس نقشه کشی معماری دارم ساکن آذربایجان شرقی شهرستان مراغه .ولی بنده به یک شغل در حد دیپلم در هرنقطه ایران باشد می پذرم.تورو خدا در راه خدا به من کمک کنید واقعا نا امیدی بد دردی هست.به روح پدرم قصم نزدیک به دوسال است نمیتوانم راحت بخوابم.

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر آبان ۳, ۱۳۹۶ در ۰۹:۴۴ - پاسخ

      سلام.جدیدا چند استخدام دولتی اعلام کرده اند در ازمون انها شرکت کنید. تا انشاالله مشکل شما رفع شود

  40. سید فرید اقاسید طاهر مهر ۲۹, ۱۳۹۶ در ۰۰:۴۵ - پاسخ

    سلام من فرزند شهید وازاده هستم ۵سال در نوبت سهمیه استخدامی هستم.ولی خبری نیست .بیکارم .زن وبچه دارم ایا به بنده حقوق بیکاری داده میشود یا خیر مرسی

  41. سلام.بنده لیسانس دارم ۲۸ ساله ۳سال بیکارم فرزند شهید هستم.من پشت میز کار نمیخوام یه کار در حد سرایداری هم باشه من راضیم.اگر واقعا امیدی نیست من خودکشی را ترجیح میدهم چون واقعا تحمل این درد برایم که آینده نامعلومی دارم خیلی دردناک است.به نام شهدا به کام وزرا.

  42. با عرض سلام خسته نباشید
    من برادر شهیدان محبتعلی و عباس عباسی هستم
    بنده سی سالم هست و بیکار دیگه خسته شدم از این در اون در زدن برای کار بنیادم هیچ کاری نمیکنه پدرم که فوت کرده به جز خدا هم که کسیو نداریم الان با ماشین کار میکنم امیدوارم به درد ماهم برسید دیگه از زندگی نا امید شدم

    • مدیر سایت آزادگان ایران خبر مهر ۱۹, ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۴ - پاسخ

      سلام. شما عزیزید اما ما هم مثل شما یک ایثارگر هستیم و به خاطر اینگونه نگرانیها پیگیر هستیم

  43. بنده فرزندشهیدم لیسانس نقشه کشی معماری دارم ۲۸ساله سه سال بیکارم.وبا مراجعه فراوان به بنیاد کل و شهرخودم هیچ جواب ثمربخشی ندادن تا دوسال اول میگفتن فعلا کار نیست اگر هم است دررشته تو نیست.سال۹۵ شد آزمون بنیاد گفت سهمیه رفته تو آزمون.دیگه منی که تو رشته ام اصلا تو آزمون برنمیدارن چیکار کنم یعنی امتحانی نیست بدم.مسئولین از شما خواهش میکنم به فرزندان شهدا کمک کنین من دیگه باید ازدواج بکنم چون نمیخوام گناه بکنم اگه میدونستم اینطوری میشه اصلا درس نمیخوندم میرفتم دنبال یه حرفه.اسم شهیدرو همه جا میبینم تبلیغات نکنین عمل بکنین